FAQ – czyli najczęściej zadawane mi pytania w sprawie fotografii ślubnej.

 

Do kiedy trzeba zarezerwować termin?

- Nie ma tutaj reguł, zwykle kalendarz zapełnia się najszybciej w okresie wyprzedzającym dany sezon ślubny o rok. Aktualnie dostępne terminy można sprawdzić w kalendarzu na stronie.

 

Gdzie możemy zobaczyć więcej zdjęć?

- Okazją do tego jest spotkanie ofertowe. Zaprezentuję na nim wiele całych reportaży ślubnych z minionego lub obecnego sezonu ślubnego. Po spotkaniu otrzymacie Państwo bezpłatną rezerwację terminu na 10 dni, aby mieć czas na podjęcie decyzji.

 

Ile zdjęć dostaniemy?

- W zależności od pakietu będzie to od 100 do 250 fotografii.
Czy możemy dostać cały surowy materiał zdjęciowy?

- Uważam, że 250 dobrych, starannie obrobionych zdjęć to naprawdę dużo. Jeśli ktoś ma inne zdanie, proszę negocjować na spotkaniu ofertowym:) Surowego materiału nie udostępniam.

 

Ile kosztuje Twoja praca?

- Aktualny cennik wysyłam mailem. Zwykle Państwo młodzi w zależności od pakietu i liczby fotoksiążek/albumów wydają od 2300zł do 3500zł brutto. Możliwe jest dopasowanie zakresu mojej pracy do Waszych potrzeb, najlepiej jest omówić wszystko na spotkaniu ofertowym.

 

Czy robisz zdjęcia poza Bydgoszczą?

- Tak, jestem mobilny, wykonywałem reportaże i plenery nad morzem i w górach, chętnie udam się też na wyjazd zagraniczny.

 

- Czy mamy wpływ na to które zdjęcia znajdą się w fotoksiążce?

Po wykonaniu projektu, wysyłam go do akceptacji drogą mailową. Para młoda może wymienić część zdjęć, wskazując ich zamienniki z puli obrobionych zdjęć.

 

- Jak długo będziemy czekać na zdjęcia?

Pierwsze efekty pojawią się po 3 tygodniach jako mailowa „zajawka” całego materiału. Deadline jaki wyznaczam sobie na oddanie zdjęć to 4 miesiące. Selekcja, a głównie obróbka zdjęć to ponad 80% czasu jaki poświęcam na całe zlecenie – czyli bardzo dużo.